تحقیق مغناطیس و حیات

دسته بندي : علوم پایه » فیزیک
دانلود تحقیق با موضوع مغناطیس و حیات،
در قالب word و در 7 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
مغناطیس درمانی در اروپا در اواخر قرن 18 تقریبا با انقلاب آمریکا به اوج خود رسید. یک فیزیکدان محبوب و مردمی اهل وین فرانک آنتوان سسر (1815 ـ 1733) برای متقاعد ساختن بیماران کاربرد آهنرباها را با هیپنوتیزم آمیخت که تا کنون از همان منطقی بسیاری (مانند بنیامین فرانکلین) غیـر واقـعی بـودن آن را افـشـا کـرده اسـت. و از « مـمـرایـز » ( هیپنوتیزم ) که از آن دوران سرچشمه گرفته است، بهره ‌گرفت. درباره تاریخ این موضوع به کتاب Thebriring farce مراجعه کنید. 
در رسانه‌ها چه می‌گذرد؟ 
در سالهای اخیر یاوه‌گویی‌ها درباره ارتباط سلامتی و مغناطیس دوباره جان گرفته است. برخی فروشگاههای بزرگ ، فروشگاههای مواد غذایی و فروشگاههای عرضه مستقیم کالا و روزنامه‌های منتقد تبلیغاتی بر روی تبلیغ و فروش محصولاتی در رابطه با توانایی شفابخش آهنربا و مغناطیس متمرکز شده‌اند. 
آگهی‌های تبلیغاتی قول می‌دهند که آهنرباها جریانی از انرژی را در بدن آزاد می‌کنند و باعث زندگی زیبایی شده و قدرت تازه‌ای خاق می‌کنند. آگهی‌های می‌گویند که آهنرباها می‌توانند در سلولهای قرمز آهن خون ( هموگلوبین ) جریان القا کننده و گرمای حاصل از آن باعث از بین رفتن درد و آماس می‌شود. انگشترها ، بازوبندها ، النگوها ، اتوبندها ، بالش‌ها ، تشک‌ها و پمادهای مغناطیسی همگی برای فروش به مردم عام ساده لوح است. 
دسته بندی: علوم پایه » فیزیک

تعداد مشاهده: 1196 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: Word

تعداد صفحات: 7

حجم فایل:136 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 7 صفحه، قابل ویرایش.