تحقیق گزارش کار آزمایشگاه فیزیک (عمومی) گروه زیست شناسی

دسته بندي : علوم پایه » فیزیک
دانلود تحقیق با موضوع گزارش کار آزمایشگاه فیزیک (عمومی) گروه زیست شناسی،
در قالب word و در 9 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
موضوع آزمایش: یادگیری و نحوه استفاده از دستگاه اندازه گیری (کولیکس – ریز سنج – ترازوی دیجیتالی. ترازوی مکانیکی) و بدست آوردن چگالی اجسام.
افراد گروه: 
هدف از آزمایش: نحوه استفاده از وسایل اندازه گیری و بدست آوردن چگالی اجسام هم جنس. 
وسایل مورد نیاز و دقت آنها: کولیکس با دقت اندازه گیری   - ریز سنج با دقت اندازه گیری   ترازوی دیجیتال با دقت    - ترازوی مکانیکی با دقت   . 
شرح دستگاه ها: در مورد وسیله اندازه گیری کولیس باید گفت که شامل قسمت های مختلف به شرح زیر می باشد دارای یک قسمت ثابت و یک قسمت متحرک به نام (ورنه ) که هر قسمت ها درجه بندی شده  و قسمت متحرک که قابل حرکت روی قسمت ثابت است در انتها دارای یک قسمت بلند و دراز که با جلو و عقب رفتن قسمت متحرک بلند و کوتاه می شود که برای اندزه گیری عمق اجسام است. در واقع این وسیله عمل کردی شبیه خط کش دارد با این تفاوت که دقت آن بسیار بالا و قادر است که قطر اجسامی مانند دایره و عمق اجسام را در حد mm برای ما اندازه گیری کند بطوری که به حدود درصد و هزارم یک عدد را هم به ما می دهد. علاوه بر قسمت های یاد شده دارای دو شاخک که یکی برای اندازه گیری قطر خارجی در پایان قرار دارد و دو شاخک در بالا برای اندازه گیری قطر داخلی اجسام می باشد و همچنین دارای یک پیچ برای ثابت کردن دستگاه است.
دسته بندی: علوم پایه » فیزیک

تعداد مشاهده: 749 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: Word

تعداد صفحات: 9

حجم فایل:150 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 9 صفحه، قابل ویرایش.