پاورپوینت بررسی موانع و عوامل موفقیت در تجاری سازی نتایج پژوهش های دانشگاهی و موسسات آموزش عالی

دسته بندي : مدیریت » مدیریت تکنولوژی
دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی موانع و عوامل موفقیت در تجاری سازی نتایج پژوهش های دانشگاهی و موسسات آموزش عالی،
در قالب ppt و در 14 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

چکیده
کلیات تحقیق
ادبیات نظری تحقیق
روش تحقیق
تجزیه و تحلیل اطلاعات
نتیجه گیری و پیشنهادات


بخشی از متن پاورپوینت:
به طور قطع یکی از دلایل اصلی پیشرفت سریع توسعه فناوری در کشورهای توسعه یافته صنعتی توجه به فرآیند تجاری سازی نتایج پژوهش های داخلی آن کشورها بوده است. می توان نتیجه گرفت که اساس فرآیند تجاری سازی، مشارکت بخش پژوهشی و بخش صنعت، در تبدیل نتایج پژوهش ها به نوآوری است. امروزه تجاری سازی پژوهش ها و عواید حاصل از آن می تواند منابع مالی لازم را برای استمرار حیات این سازمان ها را فراهم آورد. در تحقیق حاضر تحت عنوان بررسی موانع و رویکردها موثر بر تجاری سازی نتایج پژوهش، به بررسی فرآیند تجاری سازی موجود و همچنین عوامل سازمانی موثر بر روند تجاری سازی پرداخته شده است.

در این تحقیق ابتدا موانع و فاکتورهای موفیقت تجاری سازی با ابعاد ششگانه اش یعنی ساختار دانشگاه ها، فرهنگ سازمانی دانشگاهها، سیاست گذاری و راهبرد سازی دانشگاهها، توسعه اقتصادی و صنعتی، ساختار سیاسی حقوقی و اداری کشور و ساختار اجتماعی- فرهنگی کشور مورد اندازه گیری قرار گرفت. 

عوامل سازمانی موثر بر تجاری سازی شناسایی می شوند و از آن فرضیه ها و مدل عوامل موثر بر تجاری سازی استخراج می گردند و سپس به تحلیل عوامل فوق پرداخته می شود.

روش جمع اوری اطلاعات از طریق پرسشنامه و مصاحبه می باشد. تحقیق حاضر شامل یک جامعه اماری 180 نفره بوده است و روش تحقیق؛ توصیفی از نوع پیمایشی و همبستگی بوده که طبق داده های جمع آوری شده توسط نرم افزار SPSS تحلیل شده است ....
دسته بندی: مدیریت » مدیریت تکنولوژی

تعداد مشاهده: 10114 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: ppx

تعداد صفحات: 14

حجم فایل:5,925 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 14 اسلاید، قابل ویرایش.